Kundundersökningar

Här hittar du kundundersökningar från våra verksamheter.

Under 2019 gjordes flera kundundersökningar hos Kultur & Fritid. Syftet var att få veta vad du som invånare tyckte om vår verksamhet, service, tjänster och vårt bemötande.

Resultatet för 2019 är fördelat enligt följande:

Biblioteket 86 % nöjda
Vänermuseet 86 % nöjda
Badhuset 82 % nöjda

Här kan du ta del av resultatet i den kultur- och fritidsvaneundersökningen som genomfördes 2019. Här kan du läsa Kultur – och fritidsvanor 2019PDF

Lidköping Renhållning/VA/Bredband Nöjd Kund Analys 2020PDF

Är du intresserad av äldre undersökningar? Vänligen ta kontakt med vårt Kontaktcenter via e-post kommun@lidkoping.se eller telefon 0510-77 00 00

Hjälpte informationen på den här sidan dig?

Tack för ditt svar!

Hur nöjd är du med sidans innehåll?



Hur nöjd är du med sidans innehåll?

Din kommentar blir en allmän handling och kan komma att läsas av andra. Undvik att skicka in känsliga personuppgifter. Vi hanterar alla eventuella personuppgifter enligt GDPR.

Tack för ditt svar!

Hur nöjd är du med sidans innehåll?






Kan du utveckla ditt svar lite mer?

Vi vill gärna att du förklarar vad du saknar eller vad som inte stämmer för att vi skall kunna blir bättre på att ge dig korrekt information. Din kommentar blir en allmän handling och kan komma att läsas av andra. Undvik att skicka in känsliga personuppgifter. Vi hanterar alla eventuella personuppgifter enligt GDPR.

Får vi kontakta dig (frivilligt)?

Skriv in den e-postadress vi kan nå dig på. Vi kontaktar dig enbart om vi behöver ställa kompletterande frågor rörande din feedback ovan.

Har du synpunkter på service och tjänster?

Läs om hur du lämnar synpunkter på kommunens service och tjänster.

Informationen skickas...

Tack för att du hjälper oss att göra kommunens webbplats bättre!

Publicerad:

Senast uppdaterad: